Igualment, s’explica
la rellevància de les tasques de vida diària com a reflex del concepte d’infància, que tenen els adults que treballen en un determinat centre i, per tant, la forma
de portar a terme les propostes educatives, com són: els projectes. Els quals informen
també, als usuaris i persones externes, de com s’entén allí als infants.
En altres paraules, els materials, els espais i la distribució dels temps són també reflex del concepte d’infància, ja que amb una determina organització o altra s’entén que el nen és un ésser individual, amb un ritme persona i unes necessitats particulars, com reivindiquen els autors, o tot el contrari, com posen alguns exemples per a contrarestar i comparar.
En altres paraules, els materials, els espais i la distribució dels temps són també reflex del concepte d’infància, ja que amb una determina organització o altra s’entén que el nen és un ésser individual, amb un ritme persona i unes necessitats particulars, com reivindiquen els autors, o tot el contrari, com posen alguns exemples per a contrarestar i comparar.
Mirada crítica |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada