diumenge, 10 de juny del 2012

Valoració de cloenda.


Després d’aquets mesos de meditació constant voldria tancar aquesta fase amb una reflexió, com no podria ser d’altra manera.

Durant aquest semestre han succeït moltes coses, unes que m’han agradat més i altres menys i voldria compartir-les amb vosaltres.

Per una banda, vull exposar el què he aprés, que encara que per alguns sigui obvi per a mi és crucial en el creixement d’un nou mestre.

Learning by Doing
He pensat, he escrit, he fet, he desfet, he argumentat, he analitzat, he fet hipòtesis, he qüestionat, he fet recerca, he opinat, he descrit, he aprés nous conceptes, els he analitzat, els he identificat i, tot això, de forma autònoma.

En resum, a la pregunta què he fet, la resposta és: he aprés! I el millor és que ho he fet amb calma i tranquil·litat, cosa que no m’havia passat mai en el transcurs d’aquest grau.

Però d’altra banda, m’he sentit desemparada per falta d’un coixí teòric. O sigui, he rebut molta informació conceptual, però m’ha mancat una fonamentació de tots aquest nous aprenentatges. Com un connector o lligam per poder-los relacionar tots entre si.

No obstant, em sento molt realitzada amb la feina feta i, encara que segur es pot millorar, em recorr un sentiment de satisfacció per les transformacions que en mi s’han succeït. Doncs, com diu David Kolb “l’aprenentatge professional és el procés mitjançant el qual es construeix coneixement a partir de transformar l’experiència”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada