divendres, 17 de febrer del 2012

Comencem!

Hola! Com va?
Bé, com sabeu soc una estudiant de tercer de Grau d’Educació Infantil de la Universitat de les Illes Balears.

Qui em coneix sap que m’encanta escriure…Realment el que m’agrada és posar paraules als pensament, perquè dir “m’encanta escriure” és massa formal i entusiasta, no?
No m’estendré gaire, encara que no se si ho sabré complir…

Per alguna raó, sembla que per formar bons mestres és important qüestionar-se el què ens succeeix i el què ens passarà. Així que és per això que he creat aquest bloc.
Aquí aniré reflectint el meu procés d’aquest semestre, ja que hi ha una assignatura, Reflexió i Innovació Educativa, que, segons la meva primera impressió, consistirà bàsicament en això. Una cosa que, segons els que m’envolten, “em va que ni pintant” per la meva forma de fer i pensar.

Crec que ja és un bon començament, no?;-)
Salutacions,
Cira.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada